Aug 8, 2014

Essence All About review+ooglook


Eindelijk heb ik dan deze prachtige twee palletten in mijn bezit, de Essence All About Paradise en de Essence All About Sunrise. Deze twee palletten horen bij de nieuwe Essence palletten waar ook de zo bekende All About Nude bijzit en als laatste heeft het ook nog All About Candies.Ik heb ook de All About Nude in mijn bezit, maar die had ik al.


Paradise
Te beginnen met het prachtige paradise pallette, met een witte, oranje, roze, gele, groene en blauwe kleur. wauw wat een variatie! Hier kun je hele mooie dingen mee doen!
Hier zie je alle kleuren van wat dichterbij, wauw wat een felle kleuren, geweldig mooi voor de zomer!

Op de swatches zie je ook weer de diepe en mooie kleuren naar voren komen, die roze en blauwe wauw wat een mooie kleuren, de groen lijkt hier alleen licht blauw maar geloof me deze is echt groen!
Mijn conclusie voor dit prachtige pallette is dat je er echt alle kanten mee op kan, je kan een rustige look maken met bijvoorbeeld de meest lichte kleur linksboven over je bewegend ooglid te doen en dan een fellere kleur in de arcade boog te doen, of je gaat all in met oranje over je bewegend ooglid en roze in de arcade boog, de mogelijkheden zijn echt eindeloos, geweldig!

Sunrise

Nu het tweede pallette, het heeft meer aarde tinten en een prachtige gouden kleur, die is moeilijk te vinden in low budget merken, dus jaa dit is wel echt top mits hij zo goed gepigmenteerd is als in het doosje.

Hier kun je ze wat beter zien, de gouden links onder is toch echt voor het oog het mooiste, vind je ook ook niet?

ook de swatches zijn prachtig, kijk hoe goud de gouden echt is, jaa hier kun je hele mooie dingen mee doen, wauw!

Al met al ook een geweldig pallette! Wat een mooie diepe en warme kleuren, jaa hier kun je zoveel kanten mee op en die goud kom je echt bijna nooit tegen! Ik ben fan!

Ooglook.
De ooglook heb ik gecombineerd tussen de twee palletten, ik heb de highlighter in het Paradise pallette gebruikt wat op zicht niet heel veel uitmaakt, de oranje van het Sunrise pallette over mijn bewegend ooglid en dan de roze kleur van het Paradise pallette in mijn arcade boog aangezet en daar wat bruin van het Sunrise pallette bij gevoegd voor diepte, als laatste heb ik de gouden kleur van het Sunrise pallette op mijn waterrand aangebracht en voilá.

Full face

 Conclusie.

Ik ben echt helemaal fan van de all about lijn, ik het nu 3 van de 4 palletten in mijn bezit en gebruik ze heel vaak, ben ook echt heel erg blij met de gouden kleur in het Sunrise pallette. Ik kan dan ook niet kiezen welke mijn favoriet is, voor de zomer zeg ik waarschijnlijk paradise maar ook de nude en de sunrise vind ik prachtig!

Let wel op de palletten die 3,59 kosten zijn te koop bij de kruitvat, maar let op om de Sunrise en Paradise te krijgen heb je een Kruitvat nodig met een tweede of vergroot schap, ik heb mijne in Zevenaar gehaald, dit was de dichtstbijzijnde Kruitvat met een vergroot schap.

Dus welke vinden jullie het mooiste, de Sunrise, Paradise of toch misschiend Nude of Candies?