Aug 4, 2014

15 dingen die niemand vraagt tag.

Ik kwam deze tag tegen en vond deze eigenlijk meteen al leuk, ik hou wel van gekke dingen en was dan ook benieuwd naar wat ze zouden gaan vragen, dus hier zijn mijn antwoorden voor deze tag!


1: Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Dat verschilt, ik ben heel lui van aard en meestal doe ik ze wel dicht maar soms als me kamer echt een complete chaos en puinzooi is laat ik ze ook wel open staan, ja mijn luiheid is echt iets waar ik aan moet werken helaas.

2: Neem je mini-flesjes shampoo en dergelijke mee uit hotels?
jazeker, ik was in mei in Griekenland en ik heb daar allemaal zeepjes en van alles meegenomen wat er maar lag, ik weet niet wat je eraan hebt maar ik vind het gewoon een soort van herinnering. Ja een beetje vreemd is het misschien wel maar ach we hebben zelfs de zeepjes van Disneyland nog van toen ik heel klein was.

3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Nee, ik heb nog nooit een straatnaambord gepikt, ik weet ook niet hoe je op dit bijzonder rare idee zou komen eigenlijk. 

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja, die heb ik zeker. De vraag bij mij is alleen hou je je eraan en als ik me eraan hou is dat dan binnen de tijd die ik ervoor uit wilde trekken. Ik maak ook altijd planningen voor de proefwerkweek, maar die hou ik dan ook niet langer vol dan een dag hooguit twee. Voor het nieuwe schooljaar word dit denk ik toch wel mijn goede voornemen, beter aan mijn planningen en to-do lijstjes houden.

5. Heb je sproeten?
Nee, voor zover ik weet heb ik geen sproeten. Vroeger heb ik deze wel gehad maar toen was me haar ook hartstikke blond, ja raar idee dat is het zeker. Van mezelf heb ik nu bruin haar en mijn gezicht is vrij sproetloos, als er al 1 zit zou het ook maar zo een moedervlekje kunnen zijn.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Oja, wie heeft dat als kind nou niet gedaan, als je heel nodig moest dan stopten mijn ouders gewoon aan de rand van de weg en kon ik de bosjes. Of ik dit dan ook prettig vond was een totaal ander verhaal, nee dat vond ik zeker niet. Nu doe ik dat ook echt niet meer al heel lang niet meer ik kan me niet eens meer heugen wanneer de laatste keer was. Ik hou het liever op.

7. Hoe groot is je bed?
Nou dat weet ik dus echt niet, ik pas erin dus het is groot genoeg, haha!

8. Ben je lui?
En of ik lui ben, ik noemde het bij de eerste al maar als het om luiheid gaat kom ik voorop, ik werk gewoon en doe gewoon mijn werk maar als ik vakantie heb zoals nu dan hoef je echt niet te verwachten dat ik veel doe ofzo. lekker op de bank of in de tuin met een goed boek genietend van de zon helemaal niets doen. Ja zo kom ik mijn vakantie wel door!

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Op dit moment niet, maar er zijn genoeg dingen waar ik me wel aan irriteer en dat is eigenlijk te veel om op te noemen, maar op dit moment niet. Ik zet net in een kleine boekkater heb net het laatste boek van een prachtige trilogie gelezen en ben deze tag ook aan het doen om mijn zinnen een beetje te verzetten. Ik hou van boeken maar als het eenmaal over is en ik zat juist zo lekker in het boek dan heb ik toch wel een kleine soort van kater.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Vast wel, ik doe het alleen niet bewust. Als ik bezig ben dan doe ik het meestal als ik diep aan het nadenken ben of als ik me verveel, denk ik. Een vreemde gewoonte maar moeilijk af te leren omdat ik het zelf niet door heb.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, ik ben er wel één keer geweest maar dat was niet zo'n succes. Ik vond het leuk enzo met broodjes bakken en tenten opzetten maar toen ik in een boom klom en eruit viel voor die tent was ik er helemaal klaar mee, nee de padvinderij daar ben ik niet voor in de wieg gelegd.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Één woord: "Frozen"! Als je deze tekenfilm nog niet gezien heb of nog niet van gehoord hebt schaam je dan diep! Nee oke dat gaat ook wel weer heel ver, maar het is echt een leuke tekenfilm, ook "Tangled" en "How to train your dragon" zijn aanraders, dus ja ik kijk nog tekenfilms en animaties, daarnaast wie kijkt er nou niet meer naar "Spongebob" als het op de tv is?

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Soms, als ik bijvoorbeeld naar beneden of boven loop in mijn eigen huis met iets in me handen zoals een laptop en ik niet kan zien waar ik op de trap ben tel ik ze, ik weet dan gewoon dat ik niet ga vallen omdat dat nou niet echt iets is wat je wil als je een laptop in je handen hebt, logisch toch?

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Ik dan überhaupt niet veel en als ik het al doe is het met muziek, ik zing veel liever dan dat ik dans.

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Nee, ik heb werkelijk geen idee. Ik ben dan ook nog niet begonnen met lessen dus moet ik dat natuurlijk allemaal nog leren.

Dit was mijn 15 dingen die niemand vraagt tag, voel je vrij om deze over te nemen en zelf deze ook in te vullen. Ik ben wel benieuwd, dus wat is jullie raarste eigenschap?






No comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx