Sep 14, 2015

Update #1

oh wat erg is dit, het is zo lang geleden dat ik geschreven heb, maar ik vond het hoog tijd om weer is wat te delen. over mijn leven, wat mij bezig houd en vooral wat ik nu aan het doen ben!



Ik heb na een lang jaar hard werken eindelijk na 6 jaar mijn vwo diploma gehaald, momenteel doe ik de studie "English language and culture". Ik zit in week 3 en ik vind het echt te gek om te doen, stel je is voor je bent gek op shoppen en met je studie mag je hele dagen shoppen, geweldig toch?

waarom English Language and Culture?
Sind kleins af aan was ik al gek op de Engelse taal, ik las al mijn boeken in het Engels en zoals je misschien wel gemerkt hebt ben ik een boekenworm. Zoals ik eerder al vertelde zit ik momenteel in week 3 en de vakken die ik nu op het moment heb zijn Literature (obviously), Sound Structure (Dit is de manier waarop geluiden gemaakt en gevormt worden echt heel interessant maar ook erg moeilijk) en Proficiency (hier proberen ze je taal uit te breiden)

Waar Studeer ik nu?
Ik heb gekozen voor de stad met de meeste (internationale) studenten en waar mijn studie het beste stond aangeschreven. het mooie en intens noordelijke GRONINGEN! Jazeker ik studeer in Groningen. Het is werkelijk een fantastische stad; gezellig, veilig, lekker druk maar niet te druk, veel leuke winkels en vooral veel leuke mensen!

Hoe nu verder met mijn blog?
Gelukkig voor mij en misschien voor jullie is er hier een douglas met een M.A.C. counter, tot nu toe heb ik 4 lipsticks gekocht in de kleuren; Ruby woo, Heroine, D vor danger en Flat out fabulous. Ik heb een grote review van deze in de planning zitten wanneer mijn camera hier is. Daarnaast wil ik een look of the day gaan maken want ik heb veel meer tijd over met mijn fijne schema. Dus als iemand leuke ideeën heeft deel deze vooral en ik za kijken wat ik kan doen!



No comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx