Dec 31, 2015

2015


2015, je was een jaar vol met bijzondere momenten, vooral mooie momenten. Ik blik vandaag terug op 2015. Kijk je mee?

2015 wat was je voor mij een mooi en bijzonder jaar, ik heb mijn examen gehaald, ben uit huis gegaan en begonnen aan een nieuwe studie, volop mooie dingen. Een van de hoogtepunten was in mei/ juni: Mijn VWO eindexamen, na 6 jaar hard knokken waarvan 2 jaar havo en 4 vwo heb ik op 22 juni rond half 2 te horen gekregen dat ik geslaagd was, op dat moment valt er een gigantische last van mijn schouders, ik was als de dood dat ik zou gaan zakken maar gelukkig mocht bij mij de vlag uit en heb ik mijn diploma op zak.



Nadat ik mijn diploma mocht gaan halen ging ik op vakantie naar Lloret de Mar, samen met 4 van mijn beste vriendinnen, ik heb echt een fantastische tijd gehad. Veel uurtjes strand (niet helemaal mijn ding), veel kunnen lezen en veel mooie feestjes, jaa Lloret was echt super!



Ondertussen en ook nog voor de vakantie was het een grote struggle om een kamer te vinden, dat hospiteren ene dat staat niet op mijn "favorite things to do" lijstje, totaal niet. maar gelukkig heb ik een prachtige kamer en precies wat ik wilde, ben heel blij.



31 Augustus was het tijd voor de laatste grote verandering, beginnen aan de universiteit en tot op de dag van vandaag heb ik daar zo veel plezier en ben ik echt gek op wat ik aan het doen ben. wat ik graag hiermee wil zeggen is doe vooral wat je zelf leuk vind, je verdient om blij te zijn. Ik ben iedereen een fijn 2016!

No comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx